jeudi 17 mai 2007

Birileri evleniyormuuus!!

Kiymetcigim, ruyamda gordum seni gecenlerde, cok mutluydun, evleniyordun.. Sabah cok guzel uyandim ben de, mutlulugunuz bana da bulasmisti. Aslinda ne ruyasi, degil mi? Gercek oluyor iste!! Cok da guzel oluyor!! Aldiginiz bu guzel ve cesur karar icin tebrikler!! Cok mutlu olursunuz umarim... El ele, sevgi ile beraberce devam edersiniz yolunuza Eniste Bey ile!! :)
Simdi aklima tabi ki anilarimiz geldi.. Etiler- Ulus donemleri, ada, Beyoglu... Cok guzel donemlerdi.. Zaman zaman oynadigimiz oyunlari genel olarak yenen ( ozelikle de monopoliyi hatirliyorum) oyun arkadasim, zaman zaman ablam oldun; tavsiyelerde bulundun, agzimiz acik seni dinledik hep. Daha sonraki donemlerde ise arkadasim...Unutmak mumkun degil... Simdi ise eski, sevdigim ve ilerde de hep paylasmak istedigim arkadasim olarak yeni bir adim atiyorsun hayatta!
Duyduguma gore dugunlerde muguet cicegi verilirmis evlenenlere, kismet, sans ve mutluluk getirsin diye...Ben de yüregimden ve beynimden yogunlasarak puf diye bir muguet cicegi demeti cikariyorum ve size yolluyorum!!
Mutluluklar diliyorum ikinize de!! Guzel bir dunya kurmaniz dilegiyle...
Opuyorum cok!!
Muge :)