mardi 12 juin 2007

eveeett....ilk yazıyı ben yazmıştım buraya bilmiyorum bakalım sonuncusunu da yazmak bana mı nasip olacak.

daha önce fransızca yazmadığım için beni eleştiren arkadaşa inat tek kelime fransızca kullanmıcam özür dilerim...ahahah evet deliyim :)

efendim önce tebrik ederim veee upuuuzun bir ömür boyu sağlık mutluluk ve birliktelik dilerim ikinize de... sonra enişteye de bir iki sözüm olacak : "dear yann, take care of this girl, she is very precious for us, don't bother her ok body? I'm watching you, see ya"

evet kıymetçim bu kadar yeter daha fazla rezillik çıkarmıyim :) o güzel günde yanında olamadığım için çoook üzgünüm ve beni affet...

ve son söz : aslında fazla yoruma gerek yok, o beyaz gelinlik içindeki fotoğraflarına bakmak yeterli...gros bisous pour vous tous les deux.

ugu