mardi 12 juin 2007

kurbağa prens ve prensesi

Canım Kıymetcim
Ne diyebilirim ki biz uzun zamandır mesafeler olarak birbirimizden çok uzak ama kalp ve düşünce olarak hep birbirimize çok yakındık...
Aklıma tek birşey geliyor bir istanbul kaçamak buluşmamızda:) sen bana"ben artık evleneceğim" demiştin ve bu oldu...her kız çoçuğunun kendini bilgiği ilk adan itibaren aradığı beyaz atlı prensini buldun! senin için çok ama çok mutluyum...bu özel gününde yanında olamadığım için çok hüzünlendim ama inan ben ordaydım ve mutluluğu seninle paylaştım.
Unutmadan o senin beyaz atlı prensin ama şunu bilki her erkek kendini bildiği ilk andan itibaren kurbağayı öpüp prense dönüştürecek prensesini bekler...Yann çok şanslı çünkü o prenses sen oldun...
İkinize de peri masalarını aratmayacak bir hayat diliyorum.

Çok mutlu olun!

Mina